Regulament

Procedură de comandă și condiţii generale:

 

1) Comenzile pot fi plasate prin:

 - Formularul de comandă (coşul de cumpăraturi)

 - printr-un  e-mail trimis la magazinultras@yahoo.com (în acest caz, vă rugăm să furnizați un număr de telefon unde putem confirma comanda).

 2) O condiție necesară este furnizarea unui număr de telefon și a unei adrese de e-mail valide.

 3) Magazin Ultras își rezervă dreptul de a refuza comenzile dubioase.

 4) Comenzile pot fi plasate 24 din 24, pe tot parcursul anului. Comanda minimă este de 4lei

 5) Comenzile sunt întotdeauna confirmate prin telefon sau e-mail.

 6) Termenul de livrare este de de la 1-2 zile lucrătoare dupa confirmarea comenzii

 -În Bucureşti livrarea se face prin curier rapid, în 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, plata ramburs, cost  transport 8 lei.

- pentru restul oraşelor din România livrarea se face prin Curier Rapid (termen de livrare 1-2 zile lucrătoare)

7) Costul de livrare este acoperit de client.

 8) Costul de transport este acelaş, indiferent de numărul de produse comandate (de exemplu ai o comandă de 4 tricouri, şi 4 geci, vei plăti aceaşi taxă dacă adresa de livrare este aceaşi).

9) Toate produsele din magazin sunt în stoc, cu unele excepţii, când produsul a fost vândut în ziua respectivă.

12) În functie de setările de culoare ale monitorului dvs, produsul real poate diferi ușor de cel indicat pe magazinul nostru.

 13) Produsele comandate se pot înlocui cu altele în cazul în care nu sunteţi multumit de marimea comandată. Se poate întoarce produsul pe cheltuiala clientului pentru a fi înlocuit. În re-expedierea mărfurilor identice la site-ul nostru pentru o altă mărime, culoare, etc vor fi imputate clientului costurile de transport. Se poate întâmpla sa nu avem alte dimensiuni  la modelul pentru care doriţi altă marime. De aceea, înainte de a trimite produsul, vă rugăm să contactați magazinul. Schimbul de îmbrăcăminte se poate face în termen de 14 zile de la primirea pachetului.

Produsul va fi schimbat cu altul similar, iar în cazul în care este imposibil (de exemplu, din cauza lipsei de marfa), vom oferi un produs dintr-o alta gama, disponibil în magazinul nostru de produse sau vom returna banii.

14) Toate bunurile achiziționate din magazinul nostru pot fi înlocuite în cazul în care au defectele de fabricație. In acest caz, vă rugăm să ne contactaţi.

 15) Clientul poate returna produsele comandate în termen de 5 zile, în conformitate cu legislaţia în viguare, prin returnarea bunurilor intacte. Mărfurile returnate trebuie să fie nefolosite, curate, ferite de mirosuri și cu ambalaje şi etichetele nedeteriorate. Costul serviciilor de transport retur vor fi suportate de client.

 16) În conformitate cu legislaţia privind protecția datelor cu caracter personal vă informam că datele personale sunt stocate în setul de date Magazin Ultras. Informațiile cu caracter personal sunt colectate numai pentru Magazin Ultras și prelucrate în scopuri proprii, desfășurarea de campanii promoționale și publicitare. Fiecare dintre voi poate solicita adăugarea, actualizarea datelor cu caracter personal, suspendarea temporară sau permanentă a prelucrării sau eliminare, în conformitate cu legea cu privire la protecția datelor cu caracter personal. În acest caz, va rugam sa ne contactaţi pe e-mail la adresa: magazinultras@yahoo.com

 Dacă vrei să fii clientul nostru, te rugăm să te înregistrezi la newsletterul de pe prima pagina. Înregistrarea nu implică niciun angajament din partea clientului, și servește numai pentru a îmbunătăți și a facilita viitoarele achiziţii ale clientilor nostri, precum și primirea pe e-mail de informații despre produsele noi şi promoţii desfăsurate de magazinul nostru.